Μικρά μυστικά για την τέλεια φωτογραφία

Γειά σας φίλες μου, πώς περάσατε το Πάσχα σας ; Σήμερα θα σας γράψω για τα μυστικά της φωτογραφίας.Πώς η κάθε μιά σας να ποζάρει σωστά μπροστά στην φωτογραφική μηχανή.
Όποια με γνωρίζει ξέρει ότι έχω μεγάλη αγάπη για τις φωτογραφίες γι'αυτό αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας αυτά τα μικρά τρικ.
Λοιπόν ας αρχίσουμε  :

1) Ποιά κοπέλα δεν θέλει να φαίνεται ψηλή στις φωτογραφίες;Εκτός από τις κοπέλες που είναι ήδη αρκετά ψηλές και δεν εχουν κανένα πρόβλημα με αυτό. Ας μιλήσω για τα κορίτσια σαν εμένα που δεν είμαστε και μοντέλα αλλά με ένα κανονικό ύψος.Το κόλπο είναι να βγάζετε τις φωτογραφίες από χαμηλά ώστε ετσι να φαίνεστε πιο ψηλή,να φαίνονται τα πόδια σας πιο μακριά.Δηλαδή το άτομο που σας βγάζει φώτο να μην βγάζει από το ίδιο ύψος με εσάς αλλά η φωτογραφική/κινητό να είναι χαμηλά έτσι θα βγείτε πιο ψηλές όπως εμένα σε αυτές τις φωτογραφίες : 





2)Ένα κόλπο που το χρησιμοποιώ πολύ το καλοκαίρι ειναι να σηκώνετε την φτέρνα σας και να στηρίζεστε στο πέλμα.Αυτό βοηθάει στο να σας δίνει ύψος και να φαίνονται μακριά τα πόδια σας





3)Το επόμενο ειναι για τις φίλες μου που θέλουν να φαίνονται αδύνατες στις φωτογραφίες τους.Πάντα να βάζετε το ένα πόδι μποστά από το άλλο,θα παρατηρήσετε οτι τα πόδια σας θα δείχνουν πιο αδύνατα και το κορμί σας καλοσχηματισμένο




και για τα κορίτσια που ειναι εγκυμονούσες όπως εγώ και έχετε πάρει μερικά κιλά άλλα δεν θέλετε να φαίνεται στις φωτογραφίες σας,πάλι το ενα πόδι μπροστά απλά θα προσέξετε να ειναι αυτό που ειναι μπροστά στην κάμερα



4)Τελευταίο όχι όμως ασήμαντο είναι η αγαπημένη μου πόζα!Οι αυθόρμητες φωτογραφίες.Εννοείται ότι δεν ειναι πάντα αυθόρμητες γιατι δεν εχούμε τον προσωπικό μας φωτογράφο αλλά εσείς αυτό θα δείξετε.Κοιτάξτε δεξιά-αριστερά πάνω-κάτω όχι πάντως την κάμερα,μπορείτε να χαμογελάτε ή να πάρετε το σοβαρό σας ύφος αυτό εξαρτάται από εσάς για να βγάλετε μια πολυ ωραία φωτογραφία




Φίλες μου αυτά ειναι τα κόλπα μου για να ποζάρω στις φωτογραφίες ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες,για περισσότερες ιδεές μπορείτε να με ακολουθήσετε στο ίνσταγκραμ
Και μην ξεχνάτε ότι η πιό ωραία πόζα απο όλες είναι μόνο το ΧΑΜΟΓΕΛΟ σας .
Φιλάκια 😘
  

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά

Μικρές ιδέες για το σπίτι