Μικρές ιδέες για το σπίτι



Πώς είστε αγαπημένες/οι μου;

Αυτές τις μέρες έκανα μια μικρή ανακαίνιση στο σαλόνι μου και σας έχω μια πολύ ωραία ιδέα για να την κάνετε και εσεις στο δικό σας σπίτι.
Ειναι κάτι πολύ εύκολο και πολύ οικονομικό γιατί το μόνο που χρειάζεστε ειναι  κορνίζες και τις αγαπημένες σας φωτογραφίες αλλα και διάφορα στιχάκια ( quotes ) απο το ίντερνετ.

Δείτε την παρακάτω φωτογραφία για να καταλάβετε καλύτερα :




Εδώ έχω αγοράσει δύο φθηνές κορνίζές απο τα jumbo που όλες/οι γνωρίζεται με μόνο  2 και 3 ευρώ και έχω αποθηκεύσει απο το ίντερνετ δύο εικόνες που μου άρεσαν και πήγα και τις εκτύπωσα με μόνο ο,20 λέπτα το καθένα.
Συγκεκριμένα αποθήκευσα απο το Pinterest που έχει αμέτρητες φώτο,ιδέες διακόσμησης και πολλά άλλα,μπορείτε να βρείτε το οτιδήποτε εκεί αρκεί να κατεβάσετε μόνο το app για όσες/ους δέν το έχουν κατεβάσει.
Αντί δηλαδή να γεμίσετε το σπίτι μόνο φωτογραφίες δικές σας μπορείτε εύκολα να εκτυπώσετε και μερικές σαν και αυτές ώστε να κάνετε το κάτι διαφορετικό.



 

 Εννοείται ότι απο το δικό μου σπίτι δεν θα λείπανε και οι κανονικές φωτογραφίες,αν μπορούσα θα είχα γεμίσει όλο το σπίτι μου με αυτές 😋
Γι΄αυτό σας έχω και μια ιδέα που πιστεύω θα έχετε δει πολύ στο ίντερνετ σε site διακόσμησης που εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ.Κάτι που πάλι το φτιάχνετε εύκολα μόνες/οι ειναι να βάλετε διάφορες κορνίζες στον τοίχο σας ασήμετρα,δηλαδή μπορείτε να κρεμάσετε μερικές μικρές και μεγάλες μαζί και να τις ενώσετε με λίγο κενό αναμεσά τους :




 Προτίμησα αυτές να τις κάνω ασπρόμαυρες αλλα εσείς μπορείτε να βάλετε χρωματιστές ή επίσης ωραία ιδέα θα ήταν να συνδυάσετε φωτογραφίες και διάφορες εικόνες με στιχάκια μαζί. 



Μια τελευταία ιδέα εφόσον διακοσμώ και το δωμάτιο του παιδιού μου είναι ότι εκτύπωσα και μερικά στιχάκια και τα έβαλα σε κορνίζες και πιστέυω είναι κάτι πολύ γλυκό για το μωράκι σας άλλα και για όλα τα παιδικά δωμάτια αντί για μόνο στιχάκια,μπορείτε να εκτυπώσετε διάφορες εικόνες με παιδικούς ήρωες χωρίς να ξοδέψετε πολλά για μεγάλα αυτοκόλλητα.





Αυτές ήταν μερικές ιδέες για σας φίλες/οι μου,ελπίζω να σας άρεσαν και να τα φτιάξετε και εσείς στο δικό σας σπίτι.


              Περιμένω τα σχόλια σας και να κάνετε εγγραφή στο blog μου για να ενημερώνεστε
                                                                         για τα νέα μου άρθρα 💖 

                                                         Ακολουθήστε με και στο ινσταγκραμ :
                                     Instagram :  https://www.instagram.com/megi.gram/


                                        Μέχρι την επόμεμη φορά να περνάτε όλες/οι όμορφα!   
                                                                             Φιλάκια 💋😘

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά

Μικρά μυστικά για την τέλεια φωτογραφία