Που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά

 

Γειά σας φίλες/οι μου,τι κάνετε; 

 Σήμερα σας έχω προτάσεις για το που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά χωρίς να ξοδέψετε πολλά λεφτά.
Εγώ γενικά είμαι της άποψης ότι προτιμώ να έχω πολλά οικονομικά ρούχα/παπούτσια και να αλλάζω συνεχώς παρά λίγα και ακριβά.Φυσικά αυτό έχει σχέση και με την οικονομική δυνατότητα του καθενός γιατί εννοείται δεν είναι ίδια.
Εγώ σήμερα θα αναφερθώ στα κορίτσια πού η τσέπη τους δεν είναι πολύ μεγάλη και ψάχνουν όπως εμένα οικονομικές και στυλάτες φυσικά λύσεις.

Έχω βρει 2 μαγαζιά που και τα δύο είναι στην Ερμού στην Αθήνα ,συγκεκριμένα σε ένα στενό στην Ευαγγελιστρίας.Είναι ένα στενό που πολλοί δεν μπαίνουν αλλά έχει πολλά μαγαζάκια και πολύ πιο οικονομικά από την Ερμού που έχει πιο ακριβά μαγαζιά.




1)Το πρώτο μαγαζί που θα σας προτείνω είναι με παπούτσια,έχει απίστευτες τιμές και το γνωρίζω χρόνια τώρα.Πολλά από τα παπούτσια μου είναι από εκεί γιατί ψωνίζω αρκετά,δεν γίνεται βασικά να μην ψωνίσεις με τέτοιες τιμές πού θα δείτε.
Παπούτσια από 5 ως 25 ευρώ το πολύ!!Θα βρείτε πολλά σχέδια από αθλητικά ως τακούνια και όλα μοδάτα,όχι σχέδια πριν χρόνια.
Όμως για την τιμή που έχουν μην περιμένετε την καλύτερη ποιότητα,σε κάποια θα είναι αρκετά καλή που δεν θα το πιστεύετε και σε άλλα πάλι όχι.
Για μένα αξίζει να το επισκεφτείτε και θα δείτε και μόνες σας.
Έχει 4-5 μαγαζιά το ένα κοντά στο άλλο και έχουν και διαφορετικά αλλά και ίδια σχέδια.

Οι διευθύνσεις για τα καταστήματα είναι :

Κολοκοτρώνη 44,105 60, Αθήνα
Ευαγγελιστρίας 22, Αθήνα
Μιαούλη 12, Αθήνα
Κολοκοτρώνη 51, Αθήνα
Κολοκοτρώνη 53, Αθήνα
Κολοκοτρώνη 48, Αθήνα
Χαριλάου Τρικούπη 6, Αθήνα

Επισκεφτείτε και το σαιτ για περισσότερες λεπτομέρειες :



  Εγώ σας προτείνω για όσες μπορείτε να το επισκεφτείτε από κοντά γιατί μπορείτε να βρείτε περισσότερα σχέδια και να δοκιμάσετε καλύτερα τα παπούτσια επειδή δεν έχουν όλα το ίδιο μέγεθος.




2) Το δεύτερο μαγαζί είναι με ρούχα και αξεσουάρ.Είναι το the only Ex-treme  έχει και εκεί οικονομικά ρούχα είναι ακριβώς απέναντι από αυτό με τα παπούτσια άρα δεν θα κουραστείτε να ψάχνετε.
Φέρνουν ότι ρούχο δείτε σε πολλά  ελληνικά και ξένα σαιτ και μπορείτε να πάτε και να το δοκιμάσετε από κοντά αντί να μην είστε σίγουρες για το τι θα σας έρθει.
Προσωπικά έχω βρει πολλά σχέδια που μου άρεσαν και σε προσιτές τιμές,υπάρχουν ρούχα από 5 ως 50 ευρώ ανάλογα και το είδος αλλά σε γενικές γραμμές πολύ ωραία σχέδια.

Διεύθυνση :
 Καλαμιώτου 29, Αθήνα 




Ακολουθήστε καλύτερα στο ίνσταγκραμ γιατί ανεβάζουν περισσότερα posts και κάνουν και giveaways 👍

Αυτά για σήμερα κορίτσια/αγόρια μου ελπίζω να σας φανούν χρήσιμες αυτές οι προτάσεις που σας είχα και περιμένω σχόλια σας και να μου πείτε και εσείς αμα γνωρίζετε κάποιο φθηνό κατάστημα.


Μήν ξεχνάτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ στο μπλόγκ μου 
και να ενημερώνεστε για τα νέα άρθρα μου 

Επίσης ακολουθήστε με στο ινσταγκραμ και pinterest


Να περνάτε όσο πιο όμορφα και πολλά ψώνια απο εδώ  και μπρός 😍❕
Πολλά φιλάκια 😘😘😘


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μικρές ιδέες για το σπίτι

Μικρά μυστικά για την τέλεια φωτογραφία