Everyday Outfit

Φίλες/οι μου τι κάνετε;
Σήμερα σας έχω ένα ντύσιμο καθημερινό που μπορείτε να το φορέσετε απο το πρωί ως το απόγευμα κατα την δικιά μου γνώμη και πάντα να είστε στύλατες.
Ενα outfit πολύ άνετο για όλες τις κοπέλες,ακόμα και εμάς τις εγκυμονούσες που δυσκολευόμαστε να βρούμε ένα άνετο ρούχο για αυτούς τους μήνες.
Συνδύασα σήμερα για σας ένα παντελόνι jogger που πιστεύω οι περισσότερες έχετε στην ντουλάπα σας,αν όχι να πάρετε γιατί ειναι πολύ βολικά και στην μόδα,σε μαύρο χρώμα με λευκή ρίγα με ένα απλό t-shirt μπλουζάκι με στάμπα (εσείς μπορείτε φυσικά να βάλετε και σκέτη χωρίς κάποια στάμπα μπροστά αν επιθυμείτε) με ενα απλό sneakers αθλητικό που επίσης φέτος γίνεται χαμός σε μαύρο χρώμα με λευκό πάτο.Εμένα προσωπικά σε αυτά τα αθλητικά δεν μου αρέσουν να ειναι πολύ ψηλά προτιμώ ως το πολύ δίπατα και όχι παραπανώ γιαυτό και επέλεξα αυτά.Φυσικά δεν ξεχνάμε το τσαντάκι μας,εγώ προτίμησα ενα μικρό ώμου σε μαύρο χρώμα με λεύκα γράμματα αλλα εσείς μπορείτε να βάλετε σε ότι χρώμα θέλετε αρκεί να ταιριάζει με το ντύσιμο σας.









Φορέστε απο πάνω ένα δερμάτινο jacket για να ολοκληρωθεί το ντύσιμό σας,εγώ φόρεσα σε μαύρο χρώμα,ανάλογα τους χρωματικούς συνδυασμούς που έχετε επιλέξει σε αυτό το ντύσιμο διαλέγετε και το χρώμα του jacket σας.





Βάλτε το αγαπημένο σας κραγιόν,τα γυαλιά ηλίου,το υπέροχο χαμόγελό σας και είστε έτοιμες  για άλλη μία στύλατη βόλτα αγαπημένες μου 💋💋



Αυτό ήταν το σήμερινο outfit για σας φίλες μου
Περιμένω τα σχόλιά σας και τις δικές σας ίδεες να μου στείλετε😍
Μέχρι το επόμενο μου άρθρο σας φιλώ πολύ 😘

Μην ξέχνάτε για περισσότερα outfits μπορείτε να με βρείτε στο ίνσταγκραμ ή κάντε hashtag #megisstyle


Παντελόνι jogger : Zara 
T-shirt μπλουζάκι : Bershka 
Παπούτσια sneakers : Stradivarius
Μπουφάν jacket : Pull and bear
Τσαντάκι : Pull and Bear 
Γυαλιά ηλίου : Ojo sunglasses 
Κραγιόν : Golden Rose No 09





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά

Μικρές ιδέες για το σπίτι

Μικρά μυστικά για την τέλεια φωτογραφία