DIY Tassel Earrings : Φτιάξτε μόνες σας σκουλαρίκια με φούντες

 

Αγαπητές/οι μου,τι κάνετε πως περάσατε την εβδομάδα σας;

Μια πολύ όμορφη και στυλάτη ιδέα σας έχω σήμερα!Πώς να φτιάξετε μόνες σας το καλοκαιρινό trend για φέτος : Σκουλαρίκια με φούντες σε διάφορα χρώματα.
Φέτος όλες θα έχετε παρατηρήσει ότι παντού στα μαγαζιά υπάρχουν τέτοια σκουλαρίκια  γιατί ειναι πολύ στην μόδα.
Γι΄αυτό και εγώ αποφάσισα να σας δείξω πως να τα φτιάξετε μονές σας με οικονομοικό τρόπο χώρις να χρειαστεί να ξοδέψετε χρηματά αγοράζοντας.

                                                   Δείτε την παρακάτω φωτογραφία και ακολουθήστε τα βήματα :



 Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι : 
1)Ενα ψαλίδι 
2)Σκουλαρίκια κρίκους σε ότι μέγεθος προτιμάτε 
3)Κλωστές ΜΟΥΛΙΝΕ που θα τα βρείτε σε είδη ραπτικής και κοστίζουν μονο 0.90 λεπτά.

Και ακολουθώντας αυτά τα βήματα της φωτογραφίας θα βγάλετε ένα τέλειο αποτέλεσμα.
Είναι γρήγορο,εύκολο και δεν θα σας πάρει πολύ ώρα.Τα σχέδια που έκανα εγώ ειναι μονόχρωμα,εσείς άμα θέλετε μπορείτε να βάλετε παραπάνω χρώματα να συνδυάσετε απο δύο ή περισσότερα και να τα φτιάξετε και χρωματιστά.
Ανάλογα με το πόσο μακριά θέλετε να είναι το μάκρος της φούντας τόσο θα είναι και τα δάχτυλα που θα τυλίξετε την κλωστή γύρω γύρω.












Αυτά είναι τα αποτελέσματα απο τις δικές μου δημιουργίες.Περιμένω να μου δείξετε και τα δικά σας σχέδια  !!!
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το DIY (do it yourself) φίλες/οι μου.

Μήν ξεχνάτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ στο μπλόγκ μου για να ενημερώνεστε για όλες τις νέες αναρτήσεις μου.

Και για περισσότερη ενημέρωση μπορείτε να με ακολουθήσετε στο ινσταγκραμ και pinsterest :


Μέχρι την επόμενη φορά...πολλά φιλάκια ! 😘😍😘😍



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά

Μικρές ιδέες για το σπίτι

Μικρά μυστικά για την τέλεια φωτογραφία