Walk into the sea


Καλό Μήνα φίλες/οι μου,Καλή Πρωτομαγιά😘

Πώς περάσατε την πρώτη μέρα του Μάη;
Εγώ επισκέφτηκα το όμορφο Αλεποχώρι,στο Cariocas beach bar,με την οικογένεια και περάσαμε μια όμορφη μονοήμερη.
Φόρεσα άνετα ρούχα και απόλαυσα μια βόλτα στην παραλία.Πιστεύω το σημερινό ντύσιμο μπορείτε να το φόρεσετε όλες γιατί συνδυάζεται με πολύ απλά ρούχα και αξεσουάρ πού η καθεμία μας έχει στην ντουλάπα της.
Γενικά μου αρέσει να σας δείχνω διαφορετικά και απλά στύλ που μπορούν να φορέθουν απο όλες τις κοπέλες χώρις κάποιο μεγάλο κόστος η περίεργα ρούχα που ειναι δύσκολο να τα βρείτε. 
Λοιπόν για το σημερινό outfit συνδύασα ένα απλό μαύρο φόρεμα μίντι,με ένα κιμονό φλοράλ σε μαύρο χρώμα με χρωματιστά λουλούδια,ένα αγαπήμενο τσαντάκι ώμου σε μπλέ ρουά χρώμα και παπούτσι σε μαύρο χρώμα με πλατφόρμα απο γιούτα.






Φορέστε  ένα μεγάλο ψάθινο κάπελο σε μπέζ απόχρωση με λογότυπο ή και χωρίς για να προστατευτείτε απο τον ήλιο και φυσικά να είστε και στυλάτες.


 

  Τέλος ένα αξεσουάρ για τον λαιμό σας για να σπάσει το μαύρο χρώμα σε όλο το look.Εγώ προτίμησα ενα κολιέ σε ασημένιο χρώμα που ειναι 3 σε 1.

Ελπίζω και αυτό το outfit όπως και τα άλλα να σας βοηθήσουν για μια όμορφη και άνετη  βόλτα για οποιοδήποτε μέρος επιθυμείτε.

Γεια όσες  φίλες μου το επιθυμούν μπορορείτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ στο μπλόγκ μου για να ενημερώνεστε για τα νέα άρθρα που ανεβάζω.

Ακολουθήστε με και στο ίνσταγκραμ 
Instagram :
Μέχρι το επόμενο άρθρο,πολλά φιλάκια σε όλες/ους 💋😘💓

Φόρεμα : Pink woman
Κιμονό : Bershka 
Παπούτσια : C&G
Τσαντάκι : Bershka 
Κολιέ : H&M
Καπέλο : Jumbo 
Γυαλιά ηλίου : Ojo sunglasses



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά

Μικρές ιδέες για το σπίτι

Μικρά μυστικά για την τέλεια φωτογραφία