Sunny Day

Κορίτσια/αγόρια μου πώς είστε; 

Ξάναγύρισε ο ήλιος στην όμορφη Αθήνα μας και βγήκα να κάνω βόλτα και να απολαύσω τον όμορφο καιρό.
Σήμερα σας έχω ένα total black outfit δηλαδή ένα ντύσιμο στα μαύρα, ένα χρώμα που πιστεύω όλες μας αγαπάμε γιατί ειναι εύκολο να συνδυαστεί με όλα μας τα ρούχα.

Στο σημερινό ντύσιμο έχω φορέσει ένα απλό μαύρο τιραντάκι ριχτό με ένα τζήν μαύρο με σκισίματα στα γόνατα,παπούτσια σε μαύρο χρώμα με πλατφόρμα απο γιούτα και τσαντάκι ώμου με καπιτονέ μοτίβο.Για να σπάσω λίγο όλο το μαύρο outfit έβαλα ένα χρωματιστό φουλάρι στον λαιμό μου για να δώσω χρώμα και στύλ σε όλο το ντύσιμο.










Με αυτόν τον ηλιόλουστο καιρό αξίζει να απολαύσετε και ένα λαχταριστό παγωτό 
όπως έκανα και εγώ 😋 





Μήν ξεχνάτε να κάνετε ΕΓΓΡΑΦΗ στο μπλόγκ για να βλέπετε τις νέες αναρτήσεις μου 
και να με ακολουθήσετε στο ίνσταγκραμ και pinterest : 


Μέχρι την επόμενη φορά,πολλά φιλάκια φίλες/οι μου 😘😘😘

Φανέλα τιραντάκι : Pull and Bear 
Τζήν παντελόνι : Bershka 
Παπούτσια : C & G
Τσάντα : Constant bags 
Φουλάρι : Zara
Γυαλιά ηλίου : Ojo sunglasses  
   

 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Που να ψωνίσετε φθηνά και οικονομικά

Μικρές ιδέες για το σπίτι

Μικρά μυστικά για την τέλεια φωτογραφία